Zakres Usług

Jesteśmy zaawansowanym warsztatem, który stosuje nowoczesne technologie i materiały, zgodnie ze standardami producentów samochodów. Dzięki temu możemy zapewnić najwyższą jakość usług i przywrócić samochód do doskonałego stanu. 

PGArt-1

Kompleksowa Bezgotówkowa Likwidacja Szkód Komunikacyjnych:

Profesjonalne rozwiązania bezgotówkowe, aby ułatwić proces naprawy.

PGArt-29

Naprawy Nadwozi z Aluminium
i Carbonu:

Specjalizujemy się w naprawach nadwozi wykonanych z zaawansowanych materiałów, takich jak aluminium i carbon.

PGArt-25

Usługi Smart Repair:

Szybkie i skuteczne poprawki kosmetyczne, aby przywrócić Twojemu samochodowi dawny blask.

PGArt-30

Profesjonalne Pomiary Nadwozia Samochodu:

Precyzyjne pomiary nadwozia, które pomagają w dokładnej diagnozie i naprawie.

PGArt-37

Profesjonalne usługi lakiernicze

Realizujemy usługi lakiernicze z użyciem produktów najwyższej jakości od renomowanych producentów

PGArt-7

Zgłoszenia Szkód do Towarzystw Ubezpieczeniowych:

Pomagamy w procesie zgłaszania szkód i współpracujemy z towarzystwami ubezpieczeniowymi.

flota

Wynajem Samochodów Zastępczych na Czas Naprawy:

Dostęp do samochodów zastępczych, abyś mógł kontynuować podróż podczas naprawy.

PGArt-21

Wycena Wartości Szkody Komunikacyjnej:

Dokładna ocena wartości szkody, abyś znał koszty naprawy.

Scroll to Top

Szkodę z polisy AC należy zgłosić w ciągu od 2 do 7 dni od momentu powstania zdarzenia. Dokładna informacja o terminie zgłoszenia znajduje się w ogólnych warunkach polisy ubezpieczeniowej. Niezbędnymi do przeprowadzenia likwidacji szkody są: 

  1. Dowód rejestracyjny pojazdu z ważnym badaniem technicznym. Jego brak najczęściej skutkuje odmową wypłaty odszkodowania. W przypadku zatrzymania dowodu przez policję potrzebny jest dokument potwierdzenia zatrzymania dowodu (WAŻNE: do zlikwidowania szkody niezbędna będzie potwierdzona kopia dowodu z wydziału komunikacji właściwego dla miejsca zarejestrowania samochodu).

  2. Prawo jazdy osoby kierującej (w przypadku kiedy szkoda miała miejsce podczas ruchu pojazdu).

  3. Dokument tożsamości osoby zgłaszającej szkodę.

  4. Polisa ubezpieczeniowa i wnioski do polisy (zawierają wszystkie dodatkowe informacje).

  5. Wypełniony druk zgłoszenia szkody (zawierającego m.in. opis sytuacyjny zdarzenia).

  6. Zgoda od właściciela pojazdu ( leasing / bank / CFM ) na naprawę pojazdu w PGArt Motors.